VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Milí zákazníci,

tyto obchodní podmínky vydává Jasnosvit s.r.o., IČO: 23201894, se sídlem č.p. 243, Mnetěš 41301, e-mail: info@jasnosvit.cz, telefonní číslo: 774281095 (dále jen „My” nebo „Prodávající”), a veškerý spotřebitelský prodej na tomto e-shopu se řídí těmito obchodními podmínkami („VOP“) vypracovanými na základě ustanovení § 1751 odst. 1 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („OZ“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o ochraně spotřebitele“).

  1. Všeobecná ustanovení
    1. Prodávající je podnikatelkou, která prodává šperky a jiné zboží („Zboží“) prostřednictvím internetového portálu Prodávajícího umístěnému na webové adrese www.jasnosvit.cz (dále jen „Webový portál“). 
    2. Zboží vyobrazené, resp. vystavené na Webovém portálu Prodávajícího, je pouze informativního charakteru. U každé položky je zobrazeno, zda je Zboží skladem či nikoliv. 
    3. Kupující je (I) fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání (dále jen „Spotřebitel“), (II) osoba odlišná od Spotřebitele (dále jen „Podnikatel“). Podnikatel a Spotřebitel dále jako „Kupující“. Prodávající a Kupující dále společně jako „Smluvní strany“ a jednotlivě také jako „Smluvní strana“. 
    4. VOP upravují vzájemná práva a povinnosti Smluvních stran vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a Kupujícím prostřednictvím Webového portálu (dále jen „Smlouva“) a jsou její nedílnou součástí. Prodávající Zboží dle Smlouvy dodává Kupujícímu sám nebo prostřednictvím jiných podnikatelů.
    5. Smlouva je mezi Smluvními stranami uzavřena distančním způsobem, tedy za použití komunikačního prostředku umožňujícího uzavřít Smlouvu bez současné fyzické přítomnosti Smluvních stran (dále jen „Prostředek komunikace na dálku“). Náklady vzniklé Kupujícímu při použití Prostředku komunikace na dálku (např. náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Kupující sám.
    6. Zásady ochrany osobních údajů Prodávajícího jsou nedílnou součástí těchto VOP (dále jen „Zásady ochrany osobních údajů“) a jsou přístupné na Webovém portálu. Kupující při uzavření Smlouvy potvrzuje, že je s těmito VOP a Zásadami ochrany osobních údajů řádně seznámen a že s nimi souhlasí.

  1. Smlouva 
    1. Smlouvou uzavřenou Prostředky komunikace na dálku na základě těchto VOP se Prodávající zavazuje, že Kupujícímu odevzdá Zboží, které je předmětem Smlouvy, a umožní mu nabýt vlastnické právo ke Zboží, a Kupující se zavazuje, že Zboží převezme a zaplatí Prodávajícímu cenu (dále jen „Cena“). 
    2. Prodávající může Kupujícímu spolu se Smlouvu nabídnout uzavření darovací Smlouvy na vybrané Zboží. Práva a povinnosti Smluvních se řídí ustanoveními o darovací smlouvě dle § 2055 a násl. OZ s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy Spotřebitelem, je Spotřebitel povinen poskytnuté dary vrátit společně se zakoupeným Zbožím Prodávajícímu. Ustanovení dle tohoto odstavce se nepoužijí, plnil-li Prodávající Spotřebiteli bez objednávky Spotřebitele. 
    3. Prodávající se zavazuje sdělit Spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením Smlouvy údaje dle § 1820 odst. 1 OZ. 

  1. Objednávka Zboží
    1. Objednávka Kupujícího je návrhem Smlouvy (dále jen „Objednávka“) a samotná Smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu Kupujícího i Prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením Objednávky ze strany Prodávajícího). 
    2. Veškeré Objednávky Zboží Kupujícím je možné realizovat pouze prostřednictvím Webového portálu. Pro odeslání Objednávky využije Kupující elektronický nákupní košík jehož součástí je i objednávkový formulář (dále jen „Košík“). 
    3. Kupující pomocí elektronických prostředků na Webovém portálu vloží Zboží do Košíku, vyplní povinné náležitosti včetně výběru způsobu dopravy a platby a Objednávku odešle Prodávajícímu kliknutím na tlačítko s textem „Závazně odeslat objednávku“
    4. Zákazník má před odesláním Objednávky v Košíku možnost napsat poznámku k objednávce. Případně vyplněné pole „poznámka“ není součástí návrhu na uzavření Smlouvy a jedná se o nezávazný návrh ze strany Kupujícího, přičemž přijetím Objednávky Prodávající nevyjadřuje souhlas s tímto nezávazným návrhem a ten musí být eventuálně písemně potvrzen ze strany Prodávajícího. 
    5. Před závazným odesláním Objednávky je Spotřebiteli umožněno kontrolovat a měnit vstupní údaje, které do Košíku vložil nebo které se vyplnily automaticky ze zákaznického účtu. Údaje uvedené v závazně odeslané Objednávce považuje Prodávající za správné a nijak neověřuje jejich správnost.
    6. Prodávající zajistí, aby Spotřebitel vzal při Objednávce výslovně na vědomí, že se zavazuje k zaplacení. Je-li Objednávka činěna použitím tlačítka nebo obdobného ovládacího prvku, musejí být označeny snadno čitelným nápisem „Závazně odeslat objednávku“ nebo „Objednávka zavazující k platbě“ či jinou odpovídající jednoznačnou formulací. 
    7. Potvrzení o přijetí Objednávky zašle Prodávající Kupujícímu elektronickou poštou na adresu, kterou Kupující vyplnil při vytváření Objednávky na Webovém portálu. 
    8. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru Objednávky (množství Zboží, výše Ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat Kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
    9. Objednávka je po svém potvrzení ze strany Prodávajícího jako uzavřená Smlouva Prodávajícím uložena za účelem plnění Smlouvy a plnění dalších zákonných povinností Prodávajícího. Stav vyřízení Objednávky je přístupný registrovanému Kupujícímu prostřednictvím Webového portálu a neregistrovanému je historie zasílána prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu Kupujícího, kterou zadal při vytváření objednávky na Webovém portálu Prodávajícího. Objednávku lze podat a Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
    10. Kupující bere na vědomí, že Prodávající není povinen akceptovat mj. Objednávku, která neobsahuje veškeré povinné údaje. 
    11. Kupující bere na vědomí, že Prodávající není povinen uzavřít Smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily Smlouvu (včetně obchodních podmínek).


  • Uživatelský účet
    1. Při nákupu zboží na webovém portálu není vyžadována předchozí registrace Kupujícího a na Webovém portálu je možné nakupovat bez registrace. V případě zájmu si však může Kupující zřídit registrací na Webovém portálu uživatelský účet (dále jen „Uživatelský účet“). 
    2. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že Prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany Kupujícího.
    3. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
    4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat Prodávajícího o změně ve svých osobních údajích. 
    5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Kupující svůj uživatelský účet déle než 180 dnů nevyužívá, či v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti ze Smlouvy (včetně VOP).
    6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

  1. Cena a platební podmínky
    1. Celkové Ceny Zboží jsou uvedeny včetně všech daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění, a pokud povaha Zboží neumožňuje tuto Cenu rozumně určit předem, způsob jejího výpočtu.
    2. Cenu a případné náklady spojené s dodáním Zboží dle Smlouvy může Kupující uhradit Prodávajícímu způsoby uvedenými v platebních podmínkách zveřejněných zde. 
    3. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je Cena splatná při převzetí Zboží. V případě bezhotovostní platby je Cena splatná do 3 dnů od uzavření Smlouvy.
    4. V případě bezhotovostní platby převodem na účet Prodávajícího je Kupující povinen uhradit Cenu společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek Kupujícího uhradit Cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodávajícího.
    5. Prodávající se zavazuje vystavit Kupujícímu doklad – fakturu v souladu s příslušnými právními předpisy. Fakturu zašle Prodávající Kupujícímu v elektronické podobě na e-mailovou adresu uvedenou Kupujícím při vytváření objednávky a dále je faktura ke stažení na Webovém portálu v Uživatelském účtu Kupujícího.
    6. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. 
  • Dodání Zboží
    1. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
    2. Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 30 dnů způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z možností uvedených zde.
    3. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.
    4. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu. 
    5. Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Prodávajícímu. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
    6. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.5 VOP, nemá to za následek porušení povinnosti Prodávajícího Vám Zboží doručit. Nepřevzetí Zboží neznamená odstoupení od Smlouvy. Prodávajícímu ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy, případně Zboží uskladnit, za což Prodávajícímu od Kupujícího náleží úplata ve výši [BUDE DOPLNĚNOV]. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
    7. Pokud je z důvodů vzniklých na straně Kupujícího Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Kupující povinen nahradit Prodávajícímu náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů zašle Prodávající na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou ve Smlouvě a částka je splatná ve lhůtě 14 dnů od doručení e-mailu.
    8. Nebezpečí škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy jej převezmete. V případě, když Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.5 VOP, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
    9. Prodávající vydá Spotřebiteli potvrzení o uzavřené smlouvě v textové podobě (dále jen „Potvrzení o uzavřené smlouvě“) v přiměřené době po jejím uzavření, nejpozději však v okamžiku dodání Zboží. 
    10. Předpokládaný čas doručení se může změnit v závislosti na logistických možnostech Prodávajícího a/nebo jeho dopravců, o čemž bude Kupující neprodleně informován. V případě zásahu vyšší moci či výpadku informačního systému Prodávajícího nenese odpovědnost za opožděné dodání Zboží.

  1. Poukázky a slevy
    1. Prodávající je oprávněn Kupujícím poskytovat dle svého uvážení různé slevy, dárkové či jiné poukázky. Jejich užití se řídí pravidly, o kterých Prodávajícího Kupujícího v každém jednotlivém případě informuje. Není-li stanoveno jinak, lze každou slevu či dárkovou poukázku užít pouze jednorázově a na jeden nákup lze užít jen jednu poukázku téhož druhu.
    2. V případě, že je hodnota dárkové poukázky vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na novou poukázku nepřevádí a nevyčerpaná suma se Kupujícímu nevrací ani jinak neproplácí.
    3. Případné slevy z Ceny Zboží poskytnuté Prodávajícím Kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
    4. V případě akční Ceny, je tato cena platná do vyprodání zásob nebo do ukončení akce.
    5. Prodávající poskytuje u vybraného Zboží množstevní slevy při nákupu určitého množství kusů (dále jen „Množstevní sleva“). Počet kusů k nároku na Množstevní slevu a výše Množstevní slevy je uvedena na kartě Zboží každého jednotlivého produktu. Množstevní sleva bude odečtena z Ceny Zboží po vložení příslušného počtu kusů do Košíku. 

  1. Práva z vadného plnění 
    1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.8 VOP je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:
  1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
  2. je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
  3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití;
  4. je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
  5. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením; 
  6. je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu a pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a 
  7. odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením Smlouvy.
  1. V případě, že bude mít Zboží vadu, můžete Prodávajícímu takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění zasláním e-mailu či dopisu na adresu sídla Prodávajícího, případně osobně v sídle Prodávajícího. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář, který tvoří přílohu č. 1 VOP. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez souhlasu Prodávajícího změnit.
  2. Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
  1. na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
  2. na odstranění vady opravou Zboží,

ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

  1. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
  2. Dále máte právo na:
  1. přiměřenou slevu z Ceny; nebo
  2. odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

  1. odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy; 
  2. se vada projeví opakovaně, 
  3. je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo 
  4. je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
  1. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
  2. Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání. Vada, která vznikla nesprávnou péčí nebo neodbornou montáží nemůže být uznána.
  3. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno: 
  1. datum, kdy jste reklamaci uplatnili; 
  2. co je obsahem reklamace; 
  3. jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
  4. Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
  1. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
  2. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností původní Zboží Prodávajícímu vrátit, náklady na toto vrácení však hradí Prodávající.
  3. V případě neuznané reklamace je Prodávajícím účtován manipulační poplatek ve výši nákladů na lokalizování závady a odeslání Zboží (či jeho části) na posouzení k výrobci, poštovné a balné na zaslání zpět Kupujícímu.
  4. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
  5. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
  6. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b OZ a Zákonem o ochraně spotřebitele).

  1. Odstoupení od Smlouvy 
    1. K odstoupení od Smlouvy může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, v OZ, případně v dalších ustanoveních VOP, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
    2. Spotřebitel je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím Prostředků komunikace na dálku v nadstandardní lhůtě třiceti (30) dnů. Lhůta pro odstoupení končí uplynutím 30. dne ode dne převzetí posledního kusu/části Zboží Spotřebitelem nebo jím určenou osobou. 
    3. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na adresu sídla Podnikatele). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář, který tvoří přílohu č. 2 VOP.
    4. Ani jako Spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
    5. Lhůta k odstoupení dle čl. 9.2 VOP se považuje za zachovanou, pokud Prodávajícímu v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
    6. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 9.2 VOP jste povinní Zboží Prodávajícímu zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží Prodávajícímu. Zboží prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
    7. Odstoupí-li Spotřebitel od Kupní smlouvy, vrátí mu Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od Kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě Kupní smlouvy přijal, stejným způsobem, pokud Spotřebitel nezvolil jiný způsob a pokud tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady. Jestliže Spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání Zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající Spotřebiteli náklady na dodání Zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Spotřebiteli dříve, než obdrží Zboží, nebo než mu Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve
    8. Spotřebitel odpovídá Prodávajícímu za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží. Smluvní strany sjednávají, že Prodávající může jednostranně započíst nárok na náhradu škody na Zboží proti nároku Kupujícího na vrácení Kupní ceny. 
    9. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od Smlouvy nebo její části, pokud: 
  1. se již Zboží nevyrábí a/nebo nedodává;
  2. se výrazným způsobem změnila cena Zboží u dodavatele Zboží, 
  3. se u Zboží na Webovém portálu zobrazuje zjevně mylná Cena,
  4. bylo Zboží označeno jako „momentálně nedostupné“ a toto Zboží není možné dodat ani nahradit jiným Zbožím,
  5. pokud je Prodávajícímu známo, že Kupující již v minulosti porušil Smlouvu uzavřenou s Prodávajícím,
  6. z jiného vážného důvodu či důvodu nezávislého na vůli Prodávajícího, který bude Kupujícímu sdělen; nebo
  7. vůči Podnikateli i bez uvedení důvodu k odstoupení.
  1. Zjednání nápravy 
    1. Spotřebitel, jehož právo bylo dotčeno nekalou obchodní praktikou dle ustanovení § 4 a násl. Zákona o ochraně spotřebitele (dále jen „Nekalé obchodní praktiky“), může vedle nároků plynoucích z OZ a těchto VOP:
  1. odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 90 dnů ode dne uzavření Smlouvy, nebo 
  2. požadovat přiměřené snížení Ceny v rozsahu odpovídajícím povaze a závažnosti Nekalé obchodní praktiky.

  1. Spotřebitel nemůže odstoupit od Smlouvy, prokáže-li Prodávající, že je to s ohledem na předmět Smlouvy, povahu a závažnost Nekalé obchodní praktiky nepřiměřené. 


  • Spotřebitelské recenze
    1. Spotřebitelům umožňujeme hodnocení zakoupeného Zboží, přičemž pravost recenzí kontrolujeme v souladu s právními předpisy.


  • Ochrana osobních údajů
    1. Ve věci ochrany a zpracování osobních údajů Kupujícího se použijí tyto Zásady ochrany osobních údajů.

  1. Závěrečná ustanovení 
    1. Pokud vztah související s užitím Webového portálu nebo právní vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva Spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
    2. Znění těchto VOP může Prodávající jednostranně měnit či doplňovat, přičemž pro práva a povinnosti Smluvních stran platí znění VOP účinné ke dni uzavření Smlouvy. 
    3. Ujednání v smlouvě odchylná od těchto VOP mají před zněním těchto VOP přednost. 
    4. V případě sporu mezi Spotřebitelem a Prodávajícím může Spotřebitel využít možnosti mimosoudního řešení spotřebitelského sporu u České obchodní inspekce (http://www.coi.cz). Pravidla postupu řešení spotřebitelského sporu jsou uvedena na stránkách České obchodní inspekce. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu je rovněž možné vést u Evropské komise na webových stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/
    5. Živnostenskou kontrolu Prodávajícího provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním Zákona o ochraně spotřebitele. Kupující je oprávněn podat k výše uvedeným orgánům, případně k jiným příslušným orgánům státní správy, stížnost. 
    6. Tyto VOP jsou platné a účinné ode dne 1.4.2024 a ruší předchozí znění VOP včetně jejích součástí, přičemž jsou k dispozici v sídle Prodávajícího nebo elektronicky na www.jasnosvit.cz.
vyšperkované balení

vyšperkované balení

Protože chci svoje zákaznice rozmazlovat krásným balíčkem a dárečky. Zjisti více o balení a dopravě zde